Kalite Politikası
03 Haziran 2024

Kalite Politikası

Hasta güvenliğini ve hasta memnuniyetini ön planda tutarak, etik ilkelere bağlı, kaliteli, hastalarımıza tüm tedavi süreçleriyle ilgili bilgilendirme yaparak hizmet veririz.


Hasta memnuniyetini sağlamak ve artırmak için süreçlerimizi oluşturur, bu süreçlerimizi hedeflerle izleriz. Hedeflerimizi bizi daha ileriye götürecek birer kılavuz olarak görerek süreçlerimizi takip ve analiz eder ve gerekli iyileştirmeleri yaparız.

 

Çalışanlarımızın, hastalarımızın ve paydaşlarımızın katılımıyla  gerek hasta güvenliği gerek çalışan güvenliği  gerekse tesis güvenliği yapacağımız  sürekli iyileştirilmelerle vermiş olduğumuz sağlık hizmetinin ulaşılabilirliğini  ve kalitesini sürekli artırmayı hedefleriz.

 

Ulusal ve uluslararası hizmet standartlarını karşılar, birincil ve ikincil yasal mevzuata tam uyum sağlar ve bu mevzuatta yaşanan değişiklikleri hastanenin yönetim sistemlerine entegre ederek kaliteli sağlık hizmeti veririz.